måndag 27 december 2010

Nu har Gun-Britt åkt till Gotland!

Hej nu är jag ensam för Gun-Britt har åkt till Gotland. Hon har planerat den här resan jättelänge. Så äntligen blev den av. Igår packade hon jätte konsentrerat. Jag gick förbi och hon skrek "Akta jag har inte så lång tid på mig att packa!" Så man märkte att hon verkligen ville åka. Eller så var det att hon inte hade druckit kaffe på hela dan. Men nu har hon åkt. Ganska skönt faktiskt. Men det blir endå lite tomt. Jag menar ingen som sätter på teven 4 på morgonen eller ska sätta på sitt yogaprogram. Eller kokar kaffe 8 gånger om dan. Eller äter så mycket att det inte finns kvar mat till middagen. Hon blir alltid så arg när det inte finns mat. Då får vi alltid gå på en pizzeria. Det har hänt så många gånger att det är undligt om vi inte kommer dit. Och eftersom våra rum ligger brevid varandra och hon har alltid dörren öppen, så då hör jag hennes snarkningar. Och nu kommer hon inte hem med 7 påsar med kläder längre för vi börjar bli lite panka. Men vi klarar oss finfint! Så nu ska jag sätta mig vid köksbordet och äta hemma!
Ps. Jag ska inte äta Pizza! ds.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar en sak! Hur får ni pengar? Jobbar ni? och i såfall med vad?

    SvaraRadera
  2. Åkte Gun-Britt ensam till Gotland? Vad skulle hon göra där?

    Ni måste ändå tjäna ganska mycket på ert deltidsjobb om G-B har råd att köpa så mycket kläder.

    SvaraRadera