torsdag 10 februari 2011

Manikyr!/viktoria

Hej det är Ann-Britt här! Jag vill bara säga att idag fick jag och Gun-Britt manikyr! Jaja vi är 50 men vad spelar det för roll? Man kan väl få gå på manikyr fast man är 50? Jaja det var jätte skönt. Våra naglar är finare en supermodells naglar! Men ni vet våran dröm att vi ska få ett jättestort akvarium för vi någ vänta med för att manikyren kostade ungefär 5000 kronor! Men vet ni jag fick just ett brev av mitt barnbarn Viktoria hon är 7 år jaja det stog så här: hej momo jag har just vart på bild a bär (Build a bear) min hanna montana nalle heter hanna hoppas du ock gunbrittt har det bra kram viktoria. Som ni ser kan hon inte stava så bra. men hon är endå undebar! Hon kommer faktiskt hit nästnästa söndag för du ska min dotter
Marie och hennes man Fredrik åka bort. Ne, nu klara jag inte mer jag sakar Vikoria för mycket!

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar