fredag 4 mars 2011

Vi har skaffat hund!

Hej Ann-Britt här. Vet ni jag och Gun-Britt har skaffat en hund! Han är så söt. Vi har bestämt att han får heta Olle. Jag menar han är ett minne av våran älskade Fisk-Olle. Hans kors är ute på balkongen. Alltså vi behandlar våra djur som dom är barn. En sak till jag har gjort slut med Åke. Han är så gnällig! Ja senaste gången vi träffades så sa han så här, "Du, tycker inte du att det är kallt här inne. "Nej" sa jag då. Sen tre timmar senare sa han samma sak "NEJ!" Sa jag argt. Sen ungefär 4 minuter senare sa han ennu en gång samma sak. Då reste jag mig upp och sa "Vet du jag tycker inte att vi passar". Sen stog jag där en stund och han glodde på mig (sånt jag inte gillar) Sen somnade han och snarkade jättehökt. Då gick jag där ifrån och smällde igen dörren. Jag tror jag försöker hitta nån på stan istället, eller inte alls.
HEJ DÅ!

1 kommentar: