måndag 4 april 2011

Lite rörigt i våran släkt!

Hej Ann-Britt här. Jag vill bara tala om att det blev lite rörigt i min släkt. Jo nu ska jag berätta. Jag har två döttrar. Minnah och Nelly. Minnah har två döttrar  Viktoria och Lovisa. Nelly har inga barn (än) Hon är gravid. Minnahs fästman heter Patrik. Och Nellys kille heter Mats. Här är listan på alla namn som Nelly och Mats vill att deras barn ska heta.
                                             Tjej                                              kille
                                              Lo.                                             Pelle.
                                              Emelie.                                       Mårten.            
                                              Tindra.                                       Ivar.
                                               Linda.                                        Oliver.
Jag tycker att om det blir en Tjej. Ska hon heta Emelie. Om det blir en kille ska han heta Ivar. Men det är deras val.

1 kommentar: