tisdag 31 maj 2011

Min webäffär!

Hej, Ann-Britt här. Jag vill bara säga att min webaffär går inte bra, så jag ska sälja den till en dam. Hon ska köpa en lokal till den och det ska inte vara en kläd affär, utan en djuraffär. Men vet ni, idag när jag stog i kön till mataffären så stog det en unge bakom mig. Hans mamma var inte där. Utan att jag märkte det tog pojken godis påsen som skulle vara till Viktoria. Han började äta av några bitar. Så när jag betalade så låg det halva nerdräglade bitar i påsen. Och hon i kassan sa "hmm, förklara" och sen tog hon upp en bit som var halv, "meme" sa jag. Då sa killen godiset var gott. Jag gick fram och pratade med mamman. Men vet ni vad hon sa, jo hon sa, "Jaha, min gullunge kanske var hungrig." och sen gick iväg.
Tänk va?

Jaja God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar