lördag 8 januari 2011

MAGSJUKA!

Hej det är jag Ann-britt igen jag har inte skrivit på länge för jag har haft magsjuka! Jag har lite kvar men det är inte så farligt. Men vet ni Gun-britt är så bakterier känslig så hon reste sig till sin bror. Och som ni vet är vi inte syskon, nej vi är bara jättebra kompisar för när min man fick hjärtattack och hennes man skilde säg flyttade vi ihop. Men vet ni! När jag gav Knit och Knot mat så hoppade Knot upp och satte sig fast på mitt finger! Jaja mina fyra döttrar kommer på onsdag! Gud vad kul det ska bli! Dom heter Susanna,Marie,Minnah och Fredrika. Gun-britt har tre söner och sju döttrar tänk va! Men faktiskt så var dom två killarna och en tjej trillingar. Kram från mig Ann-britt!
Ps. Minnah min dotter har nyss fött fem-lingar! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar