lördag 29 januari 2011

Vi ska flytta!

Hej det är Ann-Britt. Jag vill bara säga att vi ska flytta! Jag vill absolut inte men vi måste. Men vet ni det hämskaste är att vi kanske kommer flytta ifrån varandra! Jo vet ni varför jag ska berätta: Allt började med att Gun-Britt kom hem från jobbet och sa så här: "Du, vet du vad jag tänkte på när jag åkte hem, jag tänkte på hur det ska bli i framtiden." Jag satt med tidningen framför mig, men när jag fick höra henne säga det tappade jag det på golvet och sa: "Vad menar du?" "Ja, sa hon ska vi bo med varann hela livet? Är du säker på det? Jag menar det finns ju andra möjligheter." Jag tänkte en stund. Sen kom jag på att när min man dog så skulle jag aldrig hitta någon annan. Så jag bara tog upp tidningen och började läsa igen. Men på natten så tänkte jag ännu mer på det Gun-Britt sa. Jag gick upp och satte på datorn. Jag slog uppe n dejting sajt och blev medlem la upp en bild på mig själv. Skrev in alla saker man skulle skriva in.
Namn och efternamn:
ålder:
Bostad:
Nummer:
Intresse för killar:
Och nu sitter jag här och skriver på bloggen och chattar med min pojkvän. För han svarade och nu har vi förlåvit oss. Så vad kommer hända med bloggen? Ska den avstängas eller inte? Jaja hejdå från mig.
Ps. Min man heter Åke.

9 kommentarer:

  1. Nej men inte ska ni väl flytta isär! Åke kan ju också flytta in vettja!
    Jag hoppas verkligen inte att ni slutar med bloggen i alla fall.

    Mvh Maj-Britt

    SvaraRadera
  2. nej det ska vi inte kram från en glad Gun-britt

    SvaraRadera
  3. Puh! Tur! Då kan jag fortsätta läsa om er.

    Puss och kram från Maj-Britt

    SvaraRadera
  4. vad kul att du tycker om våran blog <3 <3

    SvaraRadera
  5. Dere kanskje kan dele på Åke? Kanskje blir han bare lykklig. Dere må spørre ham.
    Vær så snill og flytte ikke især! Og slutt for guds skjyll ikke med bloggen deres! Jeg følger den vær morgen til kaffet. Kos dere fra Åsbjørg

    SvaraRadera
  6. blogg*
    jag skrev fel på blogg jag skrev blog hehe

    SvaraRadera