onsdag 12 januari 2011

Nu ska vi snart sova!

Hej det är jag igen Ann-Britt jag vill bara säga att vi snart ska sova för vi har haft en "jobbig dag" Jo först så vaknade en av barnbarnen så jag gick upp. Sen var det frukost till alla. Sen skulle alla ha kläder på sig(såklart). Sen all disk och vidare. Men det måste ju göras. Sen till lunch så tänkte jag ha löksoppa. Men så klart skulle ju några säga "Vi vill inte ha löksoppa! Vi vill ha korv med bröd!" Så då åt jag och Gun-Britt löksoppa och barnen fick äta korv med bröd. Och vet ni jag och ann-britt ljög lite vi är inte 47 vi är igentligen 50! Jag vet vi ser väldigt unga ut det är lite konstigt tycker jag tycker inte ni det? Jaja nu sover all barnen (Hoppas dom sover hela natten). Jag har precis borstat tänderna.
GOD NATT! <3
ps. Hjärtat har Ella lärt mig <3<3<3 det är så kul att göra hjärtan! Ds. :D :P Smilersarna  också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar